top of page

Тиймбилдинг "Мусала"

aikido lager (25).png

Група от над 60 човека – Деца и Родители – потеглихме от София в ранни зори, за да приемем предизвикателството на вр. Мусала.

Всички бяхме организирани и точни и ето, че в 9:30 ч. вече слизахме от горната станция на лифт Ястребец.

С равно, но стегнато темпо се отправихме към х. Мусала, където имахме малко почивка преди да започне същинския преход.

Без да се бавим много поехме към заслон Ледено Езеро, което трябваше да стигнем за време, ако искахме да продължим към върха.

Там бяхме точно в 13:00ч. и решението дали да продължим беше на кантар, защото знаехме, че освен да се качим е важно и да слезем, защото последния „влак“ на лифта е в 18:00ч.

Щеше да е жалко обаче да се откажем, бъдейки толкова близо, затова продължихме с още по-стегната крачка.

Айкидоците бяха истински Герои и всички 22 деца на възраст от 5 до 12 години успяха да се качат до горе!

Туристите ни поздравяваха, а може би дори и Планината се радваше на малките Айкидоци, като ни отвори „пролука“ без вятър на същинският връх – нещо, което се случва изключително рядко.

Успяхме да обядваме спокойно и да съберем сили за Пътят обратно. А той не беше лек и кратък.

И докато мотивацията ни да да се изкачим до Върха бе, защото искаме да се качим до горе - да имаме сили надолу се мотивирахме, че не искаме да нощуваме тук.

И ето – точно в 17:55ч. бяхма на станцията на Лифта. Цялата група успя да слезе благополучно в Боровец!

Уморени, но горди се отправихме към базата ни за настаняване.

А там ни очакваше изненада – DJ и парти на открито, с който да отпразнуваме Рожденния Ден на ДОДЖТОТО, това че сме тук и това, че сме Заедно.

На следващия ден можехме да се насладим на по-късна закуска с лека разходка в района на Бели Искър и време за почивка.

Защото следобед ни очакваше следващото предизвикателство – тренировка за Деца и Родители.

Щастливи сме, че толкова много Родители подкрепиха своите деца като участваха в тренировката със старание.

Близо 50 човека бяха като едно Цяло. А цел на практиката беше да упражним така важната за Айкидо Хармонична връзка между партноьрите.

Последния ден от приключението завърши с разходка по Екопътека „Бели Искър“, която ни приветства с игриви поточета, китни мостчета и слънчево време.

За финал се отправихме към Самоков за вкусен обяд и раздумка.

Благодарни сме на цялата група за страхотната лична организация, за готовността и ентусиазма към отправените задачи.

Приехте с усмивка и бодър Дух дори и предизвикателните моменти. А те бяха част от Плана, за да ни направят по-Силни!

Musala (36).png

Приемаме предложения за следваща дестинация! :)